عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن دی کی ان وای من-DKNY Men 2009 Donna Karan عطری است تند و تلخ. این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دی کی ان وای من-DKNY Men 2009 Donna Karan عطری است مردانه و خاص.

عطر ادکلن دی کی ان وای من-DKNY Men 2009 Donna Karan

عطر ادکلن دی کی ان وای من-DKNY Men 2009 Donna Karan، توسط شخصی به نام Harry Fremont خلق شد که تلفیقی از روح آزادی ، فریبندگی و سرعت می باشد . این محصول بسیار جدید با ترکیبی سرشار از انرژی و رمز و راز برای مصرف در طول روز های خنک بهاری انتخاب بی نظیری است . از جمله مواد بکار رفته در ترکیبات آن می توان به فلفل سیاه ، سرو کوهی ، سدر ، خس خس و نعناع هندی اشاره کرد .

  • رایحه اولیه : ترنج ، ماندارین ، سرو کوهی ، مریم گلی
    رایحه میانی : فلفل سیاه ، هل ، گل یاس ، برگ بنفشه
     رایحه پایه : سدر ، نعناع هندی ، خس خس ، ریشه زنبق زرد

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                                         

عطر دی کی ان وای من

ادکلن دی کی ان وای من

دی کی ان وای من

DKNY Men 2009 Donna Karan

  • ۹۶/۰۵/۲۵
  • عطر بازار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی