عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن دیور دلچه ویتا-Dior Dolce Vita

عطر ادکلن دیور دلچه ویتا-Dior Dolce Vita عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال 1994 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دیور دلچه ویتا-Dior Dolce Vita عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن دیور دلچه ویتا-Dior Dolce Vita

عطر ادکلن دیور دلچه ویتا-Dior Dolce Vita، توسط Pierre Bourdon با رایحه ی غالبی از دارچین ، وانیل ، هلو و هل خلق شد . این عطر با ماندگاری بالا برای مصرف در طول روزهای سرد زمستانی پیشنهاد می شود و با شیرینی خود یاد آور روز هایی شاد و پر هیاهو در تابستانی داغ و آفتابی می باشد . اگر به شیشه‌ی دولچه ویتا نگاه کنید، متوجه شکل کروی و لوکس آن خواهید شد. روی شیشه نام Dolce Vita با خط درشت و در زیر آن نام Christian Dior را مشاهده می‌کنید. در بطری به شکل یک کره‌ی شفاف است و به‌خوبی روی آن سوار شده است. مایع درون بطری به رنگ طلایی بوده و از روی شیشه‌ی شفاف دولچه ویتا به‌راحتی دیده می‌شود. به‌محض اولین اسپری از دولچه ویتا روی پوست و رد محل نبض یا لباستان متوجه بوی گل زنبق، هلو، لیمو، نارنج، گل رز و هل خواهید شد. هل با شیرینی و گرمای ملایمی که دارد، هیجان زیادی را در شما ایجاد می‌کند. بوی گل‌های زنبق و رز انرژی‌های مثبت را به‌سوی شما هدایت می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی جایگزین نت‌های ابتدایی خواهند شد. این نت‌ها از ترکیب زردآلو، گل ماگنولیا و زنبق، دارچین، چوب رزوود برزیلی و گل آفتاب‌گردان تشکیل شده‌اند. بوی این ترکیب شلوغ و عجیب‌وغریب نشاط و انرژی بسیار زیادی را در شما به وجود می‌آورد. وقتی مدتی از این حالت گذشت، نت‌های پایانی با وجود چوب صندل، نارگیل، وانیل و چوب سدر جای نت‌های میانی را می‌گیرند. شیرینی این نت‌ها، استرس، اضطراب و افسردگی را از شما دور کرده و آرامش درونی عمیقی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

  • رایحه اولیه : سوسن – هلو – گریپ فوروت – ترنج – گل رز – هل 
    رایحه میانی : زردآلو – مگنولیا – سوسن – دارچین – گل گاو زبان – چوب قرمز برزیلی 
    رایحه پایه : چوب صندل – نارگیل – وانیل - سدر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دیور دلچه ویتا

ادکلن دیور دلچه ویتا

دیور دلچه ویتا

Dior Dolce Vita

  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • عطر بازار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی