عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن دیور ساواج پرفیوم-Dior Eau Sauvage Parfum

عطر ادکلن دیور ساواج پرفیوم-Dior Eau Sauvage Parfum عطری است گرم و ترش. این عطر در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دیور ساواج پرفیوم-Dior Eau Sauvage Parfum عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن دیور ساواج پرفیوم-Dior Eau Sauvage Parfum

عطر ادکلن دیور ساواج پرفیوم-Dior Eau Sauvage Parfum، توسط شخصی به نام Francois Demachy با  رایحه ای مرکباتی و تند مخصوص مصرف در فصل پاییز به بازار معرفی گردید . حجم این عطر برابر با 100 میلی‌لیتر است و شما را تا مدت زیادی از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. بطری این عطر بسیار شیک و خوش‌دست ساخته شده است. روی بطری نام Eau Sauvage Parfum و نشان تجاری کریستین دیور را مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به خوبی دیده می‌شود. خطوط موازی و مورب روی شیشه جذابیت آن را دوچندان کرده‌اند. پس از اسپری کردن Eau Sauvage Parfum روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و شیرین، شادی و نشاط را به شما هدیه می‌کند. در ادامه و پس از مدتی، این نت‌های مرکباتی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از علف وتیور ساخته شده‌اند. پس از استشمام بوی این ترکیب گیاهی، تمرکز و انرژی مثبت زیادی خواهید داشت. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از صمغ تشکیل شده‌اند. بوی این نت‌های پایانی اعتمادبه‌نفس بالایی را در شما ایجاد می‌کند.

  • رایحه اولیه : ترنج 
    رایحه میانی : مر
    رایحه پایه : خس خس

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دیور ساواج پرفیوم

ادکلن دیور ساواج پرفیوم

دیور ساواج پرفیوم

Dior Eau Sauvage Parfum

  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • عطر بازار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی