عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن کرید وایکینگ-Creed Viking 

کرید وایکینگ-Creed Viking شاهکار جدیدی از خانه عطر کرید است که یک عطر سیتروسی  چوبی با بیس سنتی از چوب صندل ؛ وتیور و لاوندر است که هنرمندانه با رز بلغاری و فلفل و نعنا ترکیب شده.کرید وایکینگ-Creed Viking شش سال پس از عطر افسانه ای کرید اونتوس که نمادی از شخصیت تاثیرگذار ناپلئون بود به بازار عرضه شد . اینبار کرید حس نیرومندی و مردانگی را با عطر جدید وایکینگ به رخ می کشد که نمادی از قدرت و صلابت وایکینگ ها در دریاست.

[caption id="attachment_26584" align="aligncenter" width="300"]عطر ادکلن کرید وایکینگ-قرمز-Creed Viking عطر ادکلن کرید وایکینگ-قرمز-Creed Viking[/caption]

شیشه کرید وایکینگ به سبک اونتوس بوده و در رنگ قرمز است که با نمادی از کشتی وایکینگ ها برروی برچسب در کنار نام Viking دیده می شود. درب نقره ای رنگ و آرم کرید با رنگ قرمز بسیار شکیل روی شیشه سوار شده است.  این ادکلن در دو حجم ۵۰ و ۱۰۰ میل در سال ۲۰۱۷ معرفی شده است و قیمت خرید آن روی سایت رسمی کرید ۳۵۰ و ۴۹۵ دلار است. مطابق گفته های خانه عطر کرید هشتاد درصد محتویات طبیعی است.

همان طور که از اجزا سازنده عطر پیداست اولیور کرید در پی ساخت عطری شبیه به زندگی روزانه وایکینگ ها بوده. نت های شور آبی و چوبی که همه از دریا گرفته شده به علاوه نت های میوه ای که آذوقه وایینگ ها در کشتی بوده عطری مدرن و امروزی که با توجه به کارنامه موفق این کمپانی در عرضه عطر های متفاوت به دنیای این محصولات این عطر نیز از تولیدات پربازخورد و موفق این کمپانیست.

  • رایحه اولیه:انگور فرنگی،بلک کورنت،برگاموت
  • رایحه میانی:چوب خیس از آب دریا،رز،نت های میوه ای،نمک دریایی
  • رایحه پایه:سندل،امبرگریس،خزه بلوط

نت میانی Vaiking محل تجلی رایحه ی چوب خیس خورده ی شناور در دریاست که با حضور نمک، آکورد چوبی را پخته تر نشان می دهد و نمایش زیبای خود را با امبرگریس و خزه درخت بلوط تکمیل می کند. حس و حال دریایی و نمکین یادآور کشتی های طویل این مبارزین مشهور تاریخ است که در سفرهای دریایی بیشمارشان برای کسب فتوحات بیشتر همواره جنگنده ظاهر می شدند. در واقع Creed با به کار گیری این نت ها بر رایحه ی پرقدرت، نفسانی و مردانه ی عطر جدید خود تاکید دارد تا نشان دهد بی دلیل نیست که نام مبارزان دلیر و بی پروای وایکینگ ها را برای عطر خود برگزیده است.

به نظر مولف این مقاله: نمره این کار از لحاظ کیفیت رایحه ۳.۵ از ۵ است ولی پخش و ماندگاری ضعیف این کار مانع از آت است که جایگزین کرید اونتوس شود و در کل نمره ۳ از ۵ میگیرد.

لینکهای مرتبط:

https://www.creedboutique.com/men/269-viking-.html

Creed Viking

عطر کرید وایکینگ

ادکلن کرید وایکینگ

 

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر بلک افغان اصل-Black Afgano و برترین مشابه های آن:فورتیس-کوییرز-بلک عود-کنت و ...

ابتدا بلک افغان رو معرفی کنم براتون:

[caption id="attachment_27625" align="aligncenter" width="300"]عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان-Nasomatto Black Afgano عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان-Nasomatto Black Afgano[/caption]

عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان-Nasomatto Black Afgano یکی از عطرهای محبوب و خاص دنیا که طرفداران پرشماری هم دارد، محصولی از برند «ناسوماتو» (Nasomatto)است. این پرفیوم که برای آقایان و بانوان مورداستفاده قرار می‌گیرد، «بلک افگانو» (Black Afgano) نام دارد. بلک افگانوی 30 میلی‌لیتری با حجم کوچک و در بزرگش، بسیار خاص و منحصر به‌ فرد طراحی شده است. به راحتی از درب بلک افغان میتونید به اصل یا تقلبی بودن اون پی ببرید. البته تو مقاله بعدی همراه با عکس توضیح کامل خواهم داد.

سیاه‌رنگ بودن مایع درون بطری-البته در نگاه اول- به‌ نوعی وجه‌ تسمیه‌ی این عطر به‌حساب می‌آید. البته در تولیدات اولیه مایع کمی به سبزی میزد و تولیدات اخیر کمی به قهوه ای تمایل دارد.

روی شیشه، نام Black Afgano در یک کادر سفیدرنگ با خط سیاه نوشته شده است. در بطری از یک تکه چوب طبیعی سیاه ساخته‌ شده و مثل یک کلاه بزرگ روی شیشه سوار شده است. گردن باریک و فلزی بطری به رنگ نقره‌ای است و درخشش آن، حتی از فاصله‌های نه‌چندان نزدیک، به چشم می‌آید.

طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز مشهور «الساندرو گوالتیری» (Alessandro Gualtieri) انجام داده است. اگر در پی یافتن عطری هستید که بتوانید با همسرتان به‌طور هم‌زمان استفاده کنید، بلک افگانو جزو انتخاب‌های نخست شما خواهد بود. وقتی این عطر را اسپری کنید، متوجه بوی گیاه شاهدانه و نت‌های سبز خواهید شد. بوی گیاه شاهدانه شما را به خلسه‌ای عمیق می‌برد. این تازه شروع کار بلک افگانو است. وقتی کاملاً در این خلسه فرو رفتید، نت‌های میانی با وجود صمغ، نت‌های چوبی، قهوه و تنباکو به استقبال شما خواهند آمد. این ترکیب اسموکی و سرشار از تلخی قهوه، آرامش و تمرکزی مثال‌زدنی در شما ایجاد می‌کند. وقتی مدت زیادی از این حالت گذشت، بوی بخور خوشبو و چوب عود (آگار) را استشمام خواهید کرد.

مهم ترین مشخصه بویایی بلک افغان خطی بودن نت بویایی اون هستش. به نحوی که از ابتدا تا انتها شما رایحه ای یکسان استشمام میکنید تا عطر رو به زوال بره. پخش فوق العاده بالا و بینظیر این عطر که ساعتهای متمادی ادامه دارد نیز علت دیگری است که باعث جلب عموم به این عطر شده است.

این عطر واقعا یک سهل ممتنع است. به قدری رایحه های شبیه این عطر زیاد شده که واقعا حال آدم بهم میخوره ولی هیچ کدوم بلک افغان نمیشه. از طرفی این عطر یک صفر و یک واقعی است. عده ای عاشقشن و عده ای متنفرن ازش. ولی در حالت کلی بلک افغان اصلی واقعا به نظر من کار خوبیه و یه حس خوبی پشتش هست.

توجه کنید به علت بیشمار بودن بلک افغان فیک از خرید این ادکلن از فروشگاههای غیر تخصصی مثل بامیلو و دیجی کالا و مدیسه و ... که در آن افراد ناشناس اقدام به فروش ادکلن میکنن جدا خودداری کنید.

حالا نوبت معرفی بهترین مشابه هاست:

۱- عطر فورتیس از لیکویید ایماجینریز:

عطر ادکلن لیکوییدز ایمجینریز فورتیس-Liquides Imaginaires Fortis عطری است گرم و تند. این عطر در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن عطر ادکلن لیکوییدز ایمجینریز فورتیس-Liquides Imaginaires Fortis عطری است زنانه و مردانه و جذاب. فورتیس کمی تلخ تر از بلک افغان هستش و حالت خطی بلک افغان را ندارد و ماندگاری و پخش بوی آن کمتر از بلک افغان است.

[caption id="attachment_18828" align="aligncenter" width="300"]عطر ادکلن لیکوییدز ایمجینریز فورتیس لس-Liquides Imaginaires Fortis Les عطر ادکلن لیکوییدز ایمجینریز فورتیس-Liquides Imaginaires Fortis[/caption]

عطر ادکلن لیکوییدز ایمجینریز فورتیس-Liquides Imaginaires Fortis،با توجه به رایحه گرمی که دارد برای فصول پاییز و زمستان بسیار مناسب است.

کیفیت رایحه: ۸ از ۱۰

پخش بو: ۷ از ۱۰

ماندگاری: ۸ از ۱۰

۲- عطر کوییرز -کوییغ-از کارنر:

عطر ادکلن کارنر بارسلونا کوییرز–Carner Barcelona Cuirs عطری است تلخ. این عطر در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن کارنر بارسلونا کوییرز-Carner Barcelona Cuirs عطری است زنانه و مردانه و شیک. من خودم به شخصه بوی کوییغ رو بیشتر میپسندم چون تلخی خاصی داره و ماندگاریش هم خوبه و تنها سیلاج ضعیفتری نسبت به بلک افغان دارد. قیمت مناسب این محصول یکی دیگه از مزایاش هستش.

[caption id="attachment_39559" align="aligncenter" width="300"]عطر ادکلن کارنر بارسلونا کوییرز–Carner Barcelona Cuirs عطر ادکلن کارنر بارسلونا کوییرز–Carner Barcelona Cuirs[/caption]

کیفیت رایحه: ۸ از ۱۰

پخش بو: ۷ از ۱۰

ماندگاری: ۹ از ۱۰

۳- عطر بلک عود از لوران مازون

عطر ادکلن لوران مازون-ال ام بلک عود-LM Parfums Black Oud عطری است گرم و تلخ.این عطر در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن لوران مازون-ال ام بلک عود-LM Parfums Black Oud عطری است مردانه و لاکچری.

[caption id="attachment_22177" align="aligncenter" width="300"]عطر ادکلن لوران مازون-ال ام بلک عود-LM Parfums Black Oud عطر ادکلن لوران مازون-ال ام بلک عود-LM Parfums Black Oud[/caption]

کیفیت رایحه: ۸ از ۱۰

پخش بو: ۷ از ۱۰

ماندگاری: ۹ از ۱۰

۴- عطر کنت از لویی نیش:

عطر ادکلن لویی نیش کنت-Lui Niche Count عطری است تلخ. این عطر در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن لویی نیش کنت-Lui Niche Count عطری است مردانه و جذاب. کنت رایحه ای شبیه به بلک افغان داره البته تفاوتش آشکاره ولی در کل با توجه به قیمتش انتخاب خوبی هستش.

 

[caption id="attachment_16352" align="aligncenter" width="300"]عطر ادکلن لویی نیش کنت-Lui Niche Count عطر ادکلن لویی نیش کنت-Lui Niche Count[/caption]

کیفیت رایحه: ۸ از ۱۰

پخش بو: ۷ از ۱۰

ماندگاری: ۸ از ۱۰

لینکهای مرتبط:

عطر بلک افغان

ادکلن بلک افغان

ناسوماتوبلک افغان

بلک افغان

Nasomatto Black Afgano

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

مروری بر ادکلن مردانه کرید اونتوس-Creed Aventus- از آغاز تا کنون و برترین مشابه های آن

کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus- در سال ۲۰۱۰ و همزمان با جشن ۲۵۰ سالگی خانه عطر سلطنتی کرید و افتتاح فروشگاه کرید منهتن معرفی شد. نیویورک تایمز از آن به عنوان مسحور کننده یاد کرد.

کرید اونتوس -Creed Aventus- در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگی امپراطور ناپلئون به زیبایی هر چه تمامتر در قالبی سلطنتی و کاملا پادشاهانه نشان داده است. تضاد و پارادوکس عجیب و غریب درون این شیشه جادویی همگان را به سمت خویش می کشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خیره کننده ای را با خود به یدک می کشد. نشان اسب سرکش و سوار آن سمبل افسار گسیختگی ناپلون بناپارت است که بر روی شیشه و جعبه آن به خوبی نمایان است.

[caption id="attachment_5355" align="aligncenter" width="300"]عطر کرید اونتوس -ادکلن کرید اونتوس-Creed Aventus عطر کرید اونتوس -ادکلن کرید اونتوس-Creed Aventus[/caption]

کرید اونتوس درسال ۲۰۱۱ وارد بازار جهانی شد. اونتوس ۲۰۱۱ با رایحه خیره کننده و پخش و ماندگاری فوق العاده به سرعت محبوب عطرپوشان ایرانی و جهانی شد. کرید اونتوس مردانه قطعا بزرگترین موفقیت تجاری کرید  از آغاز تا کنون بوده است و آنچه که در بازار ایران دیده میشود فروش دهها برابری نسبت به سایر محصولات کرید است.

تا سال ۲۰۱۳ و قبل از سخت گیریهای بهداشت جهانی تقریبا کیفیت کرید ثابت ماند البته تولیدات اولیه کمی چوبی تر بودند. مشخصه ظاهری تولیدات اولیه والف بلند بود. کیفیت شیشه ها نیز بهتر بود و مایع درون شیشه کمی غلیظ تر و پر رنگ تر بود. از سال ۲۰۱۴ به بعد تغییرات زیادی در کیفیت این ادکلن مردانه مشاهد شد.

در سال ۲۰۱۵ افت کیفیت به قدری بود که داد همگی بلند شد. پخش و ماندگاری به شدت افت کرده بود و تغییر رایحه نیز توسط مصرف کنندگان قبلی به راحتی قابل تشخیص بود.

درسال ۲۰۱۶ کرید سعی کرد تا کیفیت را دوباره احیا کند زیرا روند فروش جالب نبود. از طرفی رقیبان مشابه های خوب با قیمت بسیار نازل تر روانه بازار کرده بودند-حدود یک دهم قیمت کرید اونتوس-Creed Aventus مردانه.

در حال حاضر اونتوس مردانه قیمتی حدود یک میلیون تومان دارد. و بهترین مشابه ها با در نظر گرفتن قیمت و شباهت رایحه و کیفیت ظاهری بدین ترتیب است:

۱- کلاب دی نایت اینتنس از آرماف: شباهت رایحه بسیار بالا و پخش و ماندگاری مناسب این محصول واقعا عالیه. تولیدات اولیه کمی بهتر بودند وتنها ایراد این محصول به نظر من کیفیت پایین طراحی شیشه و کیفیت پایین شیشه وجعبه این محصول است. قیمت حدودا ۱۳۰ هزار تومان

[caption id="attachment_20107" align="aligncenter" width="300"]عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense[/caption]

۲-سوپر میسی نقره ای از افنان: شباهت رایحه قابل قبول است وکیفیت شیشه و بسته بندی بسیار خوب است.قیمت حدودا ۱۸۰ هزار تومان

[caption id="attachment_24895" align="aligncenter" width="300"]عطر ادکلن افنان سوپر میسی-سوپر ماسی نقره ای-Afnan supremacy عطر ادکلن افنان سوپر میسی-سوپر ماسی نقره ای-Afnan supremacy[/caption]

۳- ادکلن ماین از مارک جوزف: شباهت رایحه ۵ از ۱۰ و کیفیت ظاهری خوب.قیمت حدودا ۱۳۰ هزار تومان

[caption id="attachment_11220" align="aligncenter" width="300"]عطر ادکلن مارک جوزف ماین پورهوم-Marc Joseph Mine pour homme عطر ادکلن مارک جوزف ماین پورهوم-Marc Joseph Mine pour homme[/caption]

۴-ریو اویتوس از ریو: شباهت رایحه ۶ از ۱۰ و کیفیت شیشه و جعبه متوسط است. بوی زننده آن باعث سرفه میشود و به نظر بنده محتویات کاملا شیمیایی است و کیفیت پایینی داره. قیمت حدودا ۱۰۰ هزار تومان

[caption id="attachment_5783" align="aligncenter" width="300"]عطر ریو اویتوس-ادکلن ریو اونتوس-Rio Avaitus عطر ریو اویتوس-ادکلن ریو اونتوس-Rio Avaitus[/caption]

۵-مانسرا سدرات بویز: شباهت رایحه ۶ از ۱۰ و کیفیت شیشه و بسته بندی عالیست. رایحه اولیه آن کمی لیمویی تر است. قیمت حدود ۳۰۰ هزار تومان

[caption id="attachment_20082" align="aligncenter" width="300"]عطر ادکلن مانسرا سدرات بویز – Mancera Cedrat Boise عطر ادکلن مانسرا سدرات بویز – Mancera Cedrat Boise[/caption]

۶- رویال وینتیج از میکالف: شباهت رایحه ۸ از ۱۰ و کیفیت شیشه و جعبه عالیست.قیمت حدود ۴۵۰ هزار تومان

[caption id="attachment_16434" align="aligncenter" width="300"]عطر ادکلن ام میکالف رویال وینتیج-M. Micallef Royal Vintage عطر ادکلن ام میکالف رویال وینتیج-M. Micallef Royal Vintage[/caption]

در پایان اگر بخواهم یکی از محصولات رو انتخاب کنم قطعا کلاب دی نایت اینتنس هست و بعد از آن سوپر میسی نقره ای.

  • عطر بازار