عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

۱۸۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن چزاره پاچیوتی زنانه-Cesare Paciotti For Her عطری است وانیلی و چرمی. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن چزاره پاچیوتی زنانه-Cesare Paciotti For Her عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن چزاره پاچیوتی زنانه-Cesare Paciotti For Her

عطر ادکلن چزاره پاچیوتی زنانه-Cesare Paciotti For Her

عطر ادکلن چزاره پاچیوتی زنانه-Cesare Paciotti For Her ، در سال ۲۰۱۱ معرفی شده است. این عطر بوی شیرین، تند و گرمی دارد و برای فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. بطری Cesare Paciotti For Her بسیار شیک و لوکس ساخته شده است. روی شیشه نام Cesare Paciotti با رنگ روشن کار شده است. در بطری به رنگ شفاف است. یک شمشیر که نماد Cesare Paciotti است روی در بطری دیده می‌شود.

Cesare Paciotti نامی جدید در دنیای عطر و ادکلن است. این برند ایتالیایی از سال ۲۰۱۱ وارد این حرفه شده است. شیشه های محصولالت چزاره پاچیوتی مثل یک کریستال عتیقه و گرانبها خودنمایی میکنند.

  • نت آغازی:نارنج، لیمو و ادویه

  • نت میانی:گل یاسمین، مریم و زنبق دره

  • نت پایانی:وانیل، چرم و گل آفتاب‌گردان

به‌محض اسپری کردن Cesare Paciotti For Her روی پوست و محل نبضتان بوی نارنج، لیمو و ادویه را استشمام خواهید کرد. در ادامه و پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل یاسمین، مریم و زنبق دره ساخته شده‌اند.  پس از مدتی، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از وانیل، چرم و گل آفتاب‌گردان تشکیل می‌شوند

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                                                       

چزاره پاچیوتی زنانه

عطر چزاره پاچیوتی زنانه

ادکلن چزاره پاچیوتی زنانه

Cesare Paciotti For Her

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد هپی اسپیریت الکسیر د آمور-Chopard Happy Spirit Elixir d’Amour عطری است شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر وادکلن عرضه شد. عطر ادکلن شوپارد/چوپارد هپی اسپیریت الکسیر د آمور-Chopard Chopard Happy Spirit Elixir d’Amour عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد هپی اسپیریت الکسیر د آمور-Chopard Happy Spirit Elixir d'Amour

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد هپی اسپیریت الکسیر د آمور-Chopard Happy Spirit Elixir d’Amour

 عطر ادکلن شوپارد-چوپارد هپی اسپیریت الکسیر د آمور-Chopard Happy Spirit Elixir d’Amour، عطری است شیرین و گلدار که با رایحه نیمه شاداب مرکبات و رایحه ملایمی از گلها آغاز می شود که حضور پررنگ رایحه مُشک حسی گرم و شیرین به عطر اضافه می کند. با گذر زمان مرکبات بسرعت محو شده و کهربا به عطر افزوده می شود.

ترکیب کهربا و مشک رایحه ای گرم و شیرین و خامه ای مانند و دلچسب را بوجود می آورند در حالی که رایحه مشخصی از گلهای یاس و فریزیا لطافتی زنانه و دوست داشتنی به عطر می بخشند. در اواخر عمر عطر تلخی ملایمی از جنس چوب نیز به دیگر رایحه ها می پیوندد.

بطری Happy Spirit Bouquet d’Amour به شکل قلب طراحی شده است. روی این قلب صورتی نشان شوپارد با رنگ روشن کار شده است. مایع درون بطری از روی شیشه به‌خوبی دیده می‌شود. گردن و درپوش بطری از جنس فلز و به رنگ نقره‌ای هستند. روی درپوش نگین‌های صورتی‌رنگ زیبایی خودنمایی می‌کنند.

  • رایحه اولیه : فریزیا
    رایحه میانی : یاس
     
    رایحه پایه : چوب کشمیر , مشک , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر چوپارد هپی اسپیریت الکسیر د آمور

ادکلن شوپارد هپی اسپیریت الکسیر د آمور

چوپارد هپی اسپیریت الکسیر د آمور

شوپارد هپی اسپیریت الکسیر د آمور

Chopard Happy Spirit Elixir d’Amour

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد هپی اسپیریت-Chopard Happy Spirit عطری است شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلنشوپارد/چوپارد هپی اسپیریت-Chopard Happy Spirit عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد هپی اسپیریت-Chopard Happy Spirit

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد هپی اسپیریت-Chopard Happy Spirit

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد هپی اسپیریت-Chopard Happy Spirit، عطری است شاداب، میوه ای و کمی گلدار که رایحه ای بسیار مدرن، جذاب و زنانه دارد.

طراحی و فرمولاسیون این ادو پرفیوم توسط «دومینیک روپیون» (Dominique Ropion) انجام شد. با اولین نگاه به هپی اسپیریت متوجه شکل قلب مانند شیشه‌ی آن خواهید شد. این بطری برای خانم‌های رومانتیک و احساساتی بهترین هدیه به شمار می‌آید. در بطری به رنگ صورتی ملایم با سنگ‌های همرنگ خود تزیین شده است. با حجم کمی که هپی اسپیریت از فضای کیف دستی شما اشغال می‌کند، به راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید.

رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و شیرین، شاداب و بسیار دوست داشتنی تمشک و پرتقال آغاز می شود که حسی میوه ای و شاداب و آبدار در عطر ایجاد می کنند و رایحه ملایمی از مشک نیز شیرینی ضعیف و گرمای کمی به عطر اضافه می کند. با گذر زمان رایحه میوه ای و شاداب با قوی تر شدن مشک کمی شیرین تر می شود و حس ترش عطر از بین میرود و در این میان پس از اضافه شدن رایحه دوستن داشنی گل پیچ امین الدوله عطر حالتی میوه ای، شیرین، گلدار و بسیار ملایم و جذاب پیدا می کند.

  • رایحه اولیه : تمشک , نارنج

  • رایحه میانی : گل اوسمانتوس , پیچ امین الدوله

  •  رایحه پایه : چوب کشمیر , مشک , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط

عطر شوپارد هپی اسپیریت

ادکلن چوپارد هپی اسپیریت

چوپارد هپی اسپیریت

شوپارد هپی اسپیریت

Chopard Happy Spirit


 

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد ویش-Chopard Wish عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۱۹۹۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن شوپارد/چوپاردویش-Chopard Wish عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد ویش-Chopard Wish

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد ویش-Chopard Wish

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد ویش-Chopard Wish، که توسط Nathalie Lorson خلق شد عطری است شیرین، دوست داشتنی و زنانه که رایحه ای دلچسب، وانیلی و کاراملی دارد.این عطر جزو پرفروش ترین عطرهای این خانواده می باشد.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شیرین و دوست داشتنی وانیل آغاز می شود که بدلیل حضور عسل حسی گرم دارد و حضور رایحه ملایمی از میوه ها نیز جذابیتی ویژه به شروع عطر می دهند. با گذر زمان حس میوه ای از بین میرود و با اضافه شدن کارامل، عطر حالتی شیرین، تلخ، کاراملی و وانیلی پیدا می کند که رایحه ای بسیار خوشمزه و دلچسب می باشد. همزمان با این تغییرات رایحه ملایمی از گل ها و رایحه مشخصی از نعنای هندی نیز به دیگر ترکیبات می پیوندند که حسی گلدار، ملایم و در عین حال تند و گیاهی و کمی فلفلی به رایحه شیرین اصلی عطر اضافه می کنند.

  • رایحه اولیه : اقاقیای سیاه , پیچ امین الدوله , شکوفه پرتقال , اقاقیای برزیلی , توت فرنگی
    رایحه میانی : ارکیده , گل آفتاب پرست , گل برف , مگنولیا , گل اوسمانتوس , یاس , برگ بنفشه , عسل , شیر
     
    رایحه پایه : وانیل , دانه تونکا , شکلات , روایح دودی , چوب صندل سفید , کهربا , کارامل , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر چوپارد ویش

ادکلن چوپارد ویش

شوپارد ویش

چوپارد ویش

Chopard Wish

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد کاسمیر-Chopard Casmir عطری است شیرین. این عطر در سال ۱۹۹۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن شوپارد/چوپاردکاسمیر-Chopard Casmir عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد کاسمیر-Chopard Casmir

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد کاسمیر-Chopard Casmir

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد کاسمیر-Chopard Casmir، که توسط Michel Almairac خلق شد عطری است بسیار جذاب، زنانه و دوست داشتنی بر پایه رایحه گرم و شیرین وانیل، میوه ها و تلخی ملایمی از چوب ها.

رایحه ابتدایی عطر با بوی نسبتا شاداب و بسیار دلچسب میوه هلو آغاز می شود که حضور وانیل در کنارش شیرینی متعادل، خامه ای مانند و بسیار مطبوعی به آن می دهد. با گذر زمان حس میوه ای ملایم تر می شود و در عوض با اضافه شدن دارچین و رایحه ملایمی از چوب ها عطر حسی تلخ و چوبی نیز در کنار حس میوه ای و شیرین وانیل پیدا می کند.

  • رایحه اولیه: هلو – زرد آلو – مویز سیاه – رازبری – انبه – نارگیل – ترنج
    رایحه میانی: ماندارین – میخک – دارچین – گل یاس – گل شمعدانی – سوسن
     
    رایحه پایه: وانیل – بنزوین – لوبیا تونکا – اپوپونوکس – عنبر – مشک – نعناع هندی – چوب صندل

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر چوپارد کاسمیر

ادکلن شوپارد کاسمیر

چوپارد کاسمیر

شوپارد کاسمیر

ادکلن چوپارد کشمیر

عطر شوپارد کشمیر

Chopard Casmir

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد نوبل سدار-Chopard Noble Cedar عطری است تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن شوپارد/چوپاردنوبل سدار-Chopard Noble Cedar عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد نوبل سدار-Chopard Noble Cedar

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد نوبل سدار-Chopard Noble Cedar

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد نوبل سدار-Chopard Noble Cedar، توسط شخصی بنام Lucas Sieuzac خلق شد.

چوپارد نوبل سدار عطری است، نسبتا شاداب و درعین حال تلخ، چوبی و گیاهی که با رایحه تند و تیز و فلفلی مانند چوب درخت سدر آغاز می شود که نوید رایحه ای مردانه و جدی را می دهد. با گذر زمان به سرعت رایحه سبز، گیاهی و تلخ خس خس و حسی نیمه شاداب حاصل از آن جانشین چوب سدر می شود و عطر را تا انتها پیش می برد.

این محصول مخصوص آقایان لوکس و منحصر به فرد می باشد.

  • رایحه اولیه : چوب درخت قان
    رایحه میانی : سالویا
     
    رایحه پایه : لابدانیوم , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر چوپارد نوبل سدار

ادکلن شوپارد نوبل سدار

شوپارد نوبل سدار

چوپارد نوبل سدار

Chopard Noble Cedar

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد نوبل وتیور-Chopard Noble Vetiver عطری است تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن شوپارد/چوپارد نوبل وتیور-Chopard Noble Vetiver عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد نوبل وتیور-Chopard Noble Vetiver

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد نوبل وتیور-Chopard Noble Vetiver

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد نوبل وتیور-Chopard Noble Vetiver، که توسط شخصی بنام Lucas Sieuzac خلق شد عطری است شیک، مدرن، شاداب و کمی تلخ بر پایه رایحه گیاه خس خس.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب، ترش و کمی شیرین مرکبات آغاز می شود که حضور مشخص فلفل سیاه، هل و کمی گیاه خس خس در کنارش سبب ایجاد حسی تلخ و جدی می شوند. با گذر زمان مرکبات از بین می رود ولی حس شاداب و مفرح بخش عطر حفظ می شود. همزمان با این تغییر رایحه گیاه خس خس قویتر می شود و حس خاکی بسیار ضعیفی پیدا می کند و در این میان رایحه بسیار ضعیفی از گلها نیز به عطر می پیوندند که در مجموع سبب ایجاد رایحه ای شاداب و نیمه شیرین، گیاهی، تلخ و کمی خاکی و در نهایت گلدار و آرامش بخش می گردند.

  • رایحه اولیه : ترنج , هل , خس خس , فلفل قرمز شیرین
    رایحه میانی : سالویا , چوب ماهون
     
    رایحه پایه : تنباکو , چرم

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر چوپارد نوبل وتیور

ادکلن شوپارد نوبل وتیور

شوپارد نوبل وتیور

چوپارد نوبل وتیور

Chopard Noble Vetiver

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن کومه دس گارسنز آمازین گرین-Comme des Garcons Amazingreen عطری است خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن کومه دس گارسنز آمازین گرین-Comme des Garcons  Amazingreen عطری است زنانه و مردانه و جذاب.

عطر ادکلن کومه دس گارسنز آمازین گرین-Comme des Garcons Amazingreen

عطر ادکلن کومه دس گارسنز آمازین گرین-Comme des Garcons Amazingreen

عطر ادکلن کومه دس گارسنز آمازین گرین-Comme des Garcons Amazingreen، که توسط شخصی به نام Jean Herault خلق شد برای مصرف در ملاقات های مهم و در طول روز پیشنهاد می شود.

کومه دس گارسنز آمازین گرین عطری است طبیعی، سبز و آرامش بخش که شروعی دلپذیر و مطبوع از رایحه گیاهان معطر مختلف و رایحه فلفل دلمه ای دارد که حسی شاداب و دریایی را نیز میتوان در پس زمینه آنها احساس نمود. با گذر زمان حس دریایی به سرعت محو شده و رایحه کمی شیرین و مُشک دار می شود. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شیرین و سبز از گیاهان و کمی رایحه گل هاست که به دلیل حضور خس خس حس خاکی و تلخ ملایمی نیز به همراه دارد.

  • رایحه اولیه : ترکیبات سبز , آب , برگ نخل

  • رایحه میانی : ریشه زنبق , پیچک , گشنیز

  •  رایحه پایه : روایح دودی , خس خس , مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کومه دس گارسنز آمازین گرین

ادکلن کومه دس گارسنز آمازین گرین

کومه دس گارسنز آمازین گرین

کومه دس گارسنز امزینگرین

کومه دس گارسنز امیزینگ گیرین

کام دی کارگونس آمازین گرین

Comme des Garcons Amazingreen

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن کومه دس گارسنز واندر وود-Comme des Garcons Wonderwood عطری است گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن کومه دس گارسنز واندر وود-Comme des Garcons Wonderwood عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن کومه دس گارسنز واندر وود-Comme des Garcons Wonderwood

عطر ادکلن کومه دس گارسنز واندر وود-Comme des Garcons Wonderwood

عطر ادکلن کومه دس گارسنز واندر وود-Comme des Garcons Wonderwood، توسط شخصی به نام Antonie Lie خلق شد. اگر به رایحه چوب علاقه دارید و از قدم زدن در یک عصر پاییزی در میان جنگل های کوهستانی لذت می برید این عطر تمام نیاز های شما را بر طرف می کند.

رایحه چوب درخت سرو ،چوب عود ، چوب صندل، چوب گایاک، چوب درخت کشمیری، رایحه برگهای درخت سرو به همراه کمی فلفل سیاه و بخور بویی چوبی، طبیعی، تلخ و سنگین و شیک رو به شما ارائه می دهد.مقداری کمی هم رایحه ضعیف کهربا تو عطر وجود دارد که مقداری آن را شیرین می کندو تلخی چوبها را متعادل می کند.

  • رایحه ها : ترنج , جوز , فلفل , سرو , زیره , روایح دودی , چوب صندل سفید , خس خس , چوب گایاک , کشمران , سدر , عود , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کومه دس گارسنز واندر وود

ادکلن کومه دس گارسنز واندر وود

کومه دس گارسنز واندر وود

کام د گارسنز واندر وود

کوم دس گارکنز واندر وود

کام دی کارگونس واندر وود

Comme des Garcons Wonderwood

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن کومه دس گارسنز واندرعود-Comme des Garcons Wonderoud عطری است گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن کومه دس گارسنز واندرعود-Comme des Garcons Wonderoud عطری است زنانه و مردانه و خاص.

عطر ادکلن کومه دس گارسنز واندرعود-Comme des Garcons Wonderoud

عطر ادکلن کومه دس گارسنز واندرعود-Comme des Garcons Wonderoud

عطر ادکلن کومه دس گارسنز واندرعود-Comme des Garcons Wonderoud، بر پایه عود تهیه شده و از رایحه‌ای گرم بهره می‌برد.

کومه دس گارسنز واندرعود عطری است گرم و چوبی که با رایحه ای دودی از بخور با همراهی حس چوبی ملایمی از عود آغاز می شود که گرما و شیرینی ملایمی از مشک نیز همراهشان شده تا در مهار آنها نقش موثری را ایفا کند. با گذر زمان حس دودی و چوبی ملایمتر می شوند و در عوض با اضافه شدن روایح گیاهان معطری همانند خس خس عطر حالتی پودری، گیاهی و کمی خاکی بخود می گیرد در حالیکه کماکان می توان حس دودی چوبها و بخور و شیرینی ملایم مشک را نیز استشمام نمود.

  • رایحه : عود

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کومه دس گارسنز واندرعود

ادکلن کومه دس گارسنز واندرعود

کومه دس گارسنز واندرعود

کومه دس گارکنز واندرعود

کام دی کارگونس واندرعود

Comme des Garcons Wonderoud


 

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن ایو سن لورن مانیفستو ل پرفیوم-طلایی-Yves Saint Laurent manifesto Le Parfum، عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن مانیفستو ل پرفیومYves Saint Laurent manifesto Le Parfum عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن ایو سن لورن مانیفستو ل پرفیوم-Yves Saint Laurent manifesto Le Parfum

عطر ادکلن ایو سن لورن مانیفستو ل پرفیوم-طلایی-Yves Saint Laurent manifesto Le Parfum، جدیدترین نسخه از مجموعه ی محبوب Manifesto است که در سال ۲۰۱۵ و  بعد از نسخه های دیگر این مجموعه یعنی Manifesto محصول سال ۲۰۱۲ , Manifesto L’Elixir محصول سال ۲۰۱۳ و Manifesto L’Eclat محصول سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد.

نت های بویایی عطر زنانه Yves Saint Laurent Manifesto Le Parfum عبارتند از :

  • رایحه اولیه : ترنج 

  • رایحه میانی : گل یاس ، گل زنبق

  • رایحه پایه : بنزوئین ، چوب صندل ، لوبیا تونکا

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن مانیفستو ل پرفیوم

ادکلن ایو سن لورن مانیفستو ل پرفیوم

ایو سن لورن مانیفستو ل پرفیوم

مانیفستو طلایی

Yves Saint Laurent manifesto Le Parfum

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن ایو سن لورن ال هوم کلن جینجمبر-Yves Saint Laurent L’Homme Cologne عطری است خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن ال هوم کلن جینجمبرYves Saint Laurent L’Homme Cologne عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن ایو سن لورن ال هوم کلن جینجمبر-Yves Saint Laurent L’Homme Cologne

عطر ادکلن ایو سن لورن ال هوم کلن جینجمبر-Yves Saint Laurent L’Homme Cologne، این عطر خنک و تند که خنکی خود را بیشتر از لیمو و ریحان و تندی را از زنجفیل و خس خس موجود در ترکیباتش حاصل می کند ، بسیار جذاب و اغوا کننده بوده و بهترین انتخاب برای فصول گرم سال می باشد .

  • رایحه اولیه: زنجبیل ، ترنج ، لیمو ، سدر

  • رایحه میانی: فلفل سفید ، برگ بنفشه ، ریحان

  • رایحه پایه: چوب خس خس ، لوبیا تونکا ، سدر ، چوب صندل

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن ال هوم کلن جینجمبر

ادکلن ایو سن لورن ال هوم کلن جینجمبر

ایو سن لورن ال هوم کلن جینجمبر

Yves Saint Laurent L’Homme Cologne

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن ایو سن لورن اپیوم پور هوم– Yves Saint Laurent Opium Pour Homme عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۱۹۵۵ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن اپیوم پور هومYves Saint Laurent Opium Pour Homme عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن ایو سن لورن اپیوم پور هوم-Yves Saint Laurent Opium Pour Homme

عطر ادکلن ایو سن لورن اپیوم پور هوم– Yves Saint Laurent Opium Pour Homme، با رایحه ی تند و شرقی ، انتخاب مناسبی برای فصول سرد می باشد. این ادکلن کلاسیک ایو سن لورن عطر تند و گرمی دارد که آن را بیشتر از فلفل ، وانیل و درخت گل حنا حاصل کرده و لطافت دوست داشتنی و دلنشینی را در شب های سرد زمستانی برای شما به ارمغان می آورد.

  • رایحه اولیه: توت سیاه ، انیسون ستاره

  • رایحه میانی: فلفل ، گلانگا

  • رایحه پایه: درخت گل حنا ، اطلس سدر ، وانیل بوربن

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن اپیوم پور هوم

ادکلن ایو سن لورن اپیوم پور هوم

ایو سن لورن اپیوم پور هوم

Yves Saint Laurent Opium Pour Homme

YSL Opium Pour Homme

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن ایو سن لورن منیفستو اکلت- Yves Saint Laurent Manifesto L’Eclat عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن منیفستو اکلتYves Saint Laurent Manifesto L’Eclat عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن ایو سن لورن منیفستو اکلت-Yves Saint Laurent Manifesto L’Eclat

عطر ادکلن ایو سن لورن منیفستو اکلت- Yves Saint Laurent Manifesto L’Eclat، تعبیری از تازگی ، درخشندگی و لطافت است که در سال ۲۰۱۴ توسط Loc Dong به بازار معرفی گردید . این محصول دارای یک ترکیب جدید به همراه رایحه های سبز و تازه ای است که قدرت ، احساسات و سبک زنانه ی مصرف کننده ی خود را به تصویر می کشد . ترکیب آن با رایحه ای از چای سبز و برگ مو به همراه آکوردهای تازه ی بهار نارنج و ترنج آغاز می شود . در نت میانی شما شیرینی اغوا کننده ی گل هایی نظیر مانگا ، رز ، یاس و شکوفه ی پرتقال را استشمام خواهید کرد . این مواد در نت پایانی به گرمای وانیل ، لوبیا تونکا ، چوب صندل و چوب کشمیری ختم می شوند . رایحه ی غالب وانیل به این محصول عطر خوش و گرمای دلپذیری را در کنار نت های سبز و تندش هدیه کرده است .

  • رایحه اولیه : ترنج – چای – برگ مو – بهار نارنج

  • رایحه میانی : گل یاس – گل رز – مانگا – شکوفه پرتقال 

  • رایحه پایه : وانیل – لوبیا تونکا – چوب صندل – چوب کشمیری

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن منیفستو اکلت

ادکلن ایو سن لورن منیفستو اکلت

ایو سن لورن منیفستو اکلت

Yves Saint Laurent Manifesto L’Eclat

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن ایو سن لورن لا نویت لهوم-YSL La Nuit de L`Homme عطری است ملایم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلنایو سن لورن لا نویت د ال هومYves Saint Laurent La Nuit de L`Homme عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن ایو سن لورن لا نویت د ال هوم-Yves Saint Laurent La Nuit de L`Homme

عطر ادکلن ایو سن لورن لا نویت لهوم-Yves Saint Laurent La Nuit de L`Homme، این ادکلن محبوب با رایحه ای خاص انتقال دهنده حس جسارت و جذابیت یک مرد خاص و عاشق تیره پوش است. پیشنهاد استفاده از این عطر در شبهای سرد و برفی  زمستانی و یا  و مهمانی های رسمی و مهم است . رایحه ی غالب آن گرمی و تندی از زیره سیاه ، خس خس ، هل و ترنج می باشد .

  • رایحه اولیه: ترنج ، هل

  • رایحه میانی: سدر ، سرو ، اسطوخودوس

  • رایحه پایه: زیره سیاه ، خس خس

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن لا نویت لهوم

ادکلن ایو سن لورن لا نویت لهوم

ایو سن لورن لا نویت لهوم

YSL La Nuit de L`Homme

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن ایو سن لورن لهوم لیبر-Yves Saint Laurent L’Homme Libre عطری است خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن ال هوم لیبرYves Saint Laurent L’Homme Libre عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن ایو سن لورن ال هوم لیبر-Yves Saint Laurent L’Homme Libre

عطر ادکلن ایو سن لورن ال هوم لیبر-Yves Saint Laurent L’Homme Libre، نسخه جدید و متنوع ادکلن اصلی ایو سن لورن سال ۲۰۰۶ می باشد. ال هوم لیبر در سپتامبر ۲۰۱۱ با رایحه ای خنک و تند روانه ی بازار گردید.  این عطر هوس انگیز  جذابیت و فریبندگی خاصی را برای شما به ارمغان می آورد و دارای رایحه ی غالبی از برگ بنفشه ، ریحان ، فلفل صورتی و خس خس می باشد . بهترین زمان مصرف از آن فصل بهار می باشد.

  • رایحه اولیه: انیسون ستاره ای ، برگ بنفشه ، ریحان ، ترنج 
    رایحه میانی: فلفل صورتی ، جوز هندی 
    رایحه پایه: چوب خس خس ، نعناع هندی

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن لهوم لیبر

ادکلن ایو سن لورن لهوم لیبر

ایو سن لورن لهوم لیبر

Yves Saint Laurent L’Homme Libre

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن ایو سن لورن منیفستو-Yves Saint Laurent Manifesto عطری است ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن منیفستوYves Saint Laurent Manifesto عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن ایو سن لورن منیفستو-Yves Saint Laurent Manifesto

عطر ادکلن ایو سن لورن منیفستو-Yves Saint Laurent Manifesto، با رایحه ای ملایم و شیرین و تن غالب وانیل ، لوبیا تونکا و انگور سیاه بهترین انتخاب برای روزهای خنک سال می باشد . این عطر سرشار از حس آزادی ، شجاعت ، پاکی و سرشار از عشق و احساسات است. این محصول که ملقب به بیسکوییت وانیلی می باشد ، حس شادی و نشاط باورنکردنی را با خود به همراه داشته و به عطر سال تبدیل گشت . همچنین سمبلی از عشق، جسارت، وقار و قاطعیت است . بهترین زمان استفاده از آن فصول سرد سال می باشد .

  • رایحه اولیه: نت های سبز – ترنج – انگور سیاه 

  • رایحه میانی: سوسن – گل یاس 

  • رایحه پایه: سدر – چوب صندل – وانیل – لوبیا تونکا

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن منیفستو

ادکلن ایو سن لورن منیفستو

ایو سن لورن منیفستو

Yves Saint Laurent Manifesto

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن ایو سن لورن لا نویت لهوم پرفیوم-لهوم مشکی-YSL La Nuit de L`Homme Le Parfum عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطرو ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن لا نویت لهوم پرفیوم-لهوم مشکیYves Saint Laurent La Nuit de L`Homme Le Parfum عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن ایو سن لورن لا نویت دی ال هوم ل پرفیوم-Yves Saint Laurent La Nuit de L`Homme Le Parfum

عطر ادکلن ایو سن لورن لا نویت دی ال هوم ل پرفیوم-Yves Saint Laurent La Nuit de L`Homme Le Parfum، این ادکلن گرم و تند با رایحه ای شرقی و سرخس گون که از نسخه ادو تویلت خود غلیظ تر و ماندگار تر می باشد دارای رایحه ی غالبی از لادن فرانسوی ، انواع میوه های شیرین ، خس خس و وانیل است به همین خاطر این عطر برای مصرف در فصول سرد سال بهتر می باشد .

  • رایحه اولیه: فلفل ، ترنج ، انسیون

  • رایحه میانی: اسطوخدوس ، لادن فرانسوی ، رایحه میوه ای

  • رایحه پایه: چوب خس خس ، نعناع هندی ، وانیل

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن لا نویت لهوم پرفیوم

ادکلن ایو سن لورن لا نویت لهوم پرفیوم

ایو سن لورن لا نویت لهوم پرفیوم

YSL La Nuit de L`Homme Le Parfum

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن ایو سن لورن بادی کوروس-Yves Saint Laurent Body Kouros عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۲۰۰۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن بادی کوروسYves Saint Laurent Body Kouros عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن ایو سن لورن بادی کوروس-Yves Saint Laurent Body Kouros

عطر ادکلن ایو سن لورن بادی کوروس-Yves Saint Laurent Body Kouros، دارای رایحه ی تند و شرقی است که آن را بیشتر از بخور خوشبو ، اکالیپتوس و سدر موجود در ترکیباتش حاصل کرده و گرم و لطیف می باشد. بهترین زمان مصرف از این عطر شب های سرد و برفی زمستان و یا مناسبت های مهم است .

  • رایحه اولیه: اکالیپتوس ، بخور خوشبو 

  • رایحه میانی: سدر چینی ، مریم گلی

  • رایحه پایه: بنزوئین

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن بادی کوروس

ادکلن ایو سن لورن بادی کوروس

ایو سن لورن بادی کوروس

Yves Saint Laurent Body Kouros

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن ایو سن لورن M7 عود ابسلو- Yves Saint Laurent M7 Oud Absolu عطری است گرم. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن M7 عود ابسلوYves Saint Laurent M7 Oud Absolu عطری است مردانه و خاص.

عطر ادکلن ایو سن لورن M7 عود ابسلو-Yves Saint Laurent M7 Oud Absolu

عطر ادکلن ایو سن لورن M7 عود ابسلو- Yves Saint Laurent M7 Oud Absolu، با رایحه ی غالبی از عود ، ادکلنی مناسب برای فصل پاییز و زمستان است . این عطر شرقی ، گرم و بسیار دلنشین دارای رایحه ای از تندی نعناع هندی ، شیرینی از ماندارین و گرمی از لادن فرانسوی و عود می باشد .

  • رایحه اولیه: پرتقال ماندارین 

  • رایحه میانی: نعناع هندی 

  • رایحه پایه: لادن فرانسوی ، عود ، مر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن M7 عود ابسلو

ادکلن ایو سن لورن M7 عود ابسلو

ایو سن لورن M7 عود ابسلو

Yves Saint Laurent M7 Oud Absolu

YSL M7 Oud Absolu

  • عطر بازار