عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد هپی اسپیریت-Chopard Happy Spirit عطری است شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلنشوپارد/چوپارد هپی اسپیریت-Chopard Happy Spirit عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد هپی اسپیریت-Chopard Happy Spirit

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد هپی اسپیریت-Chopard Happy Spirit

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد هپی اسپیریت-Chopard Happy Spirit، عطری است شاداب، میوه ای و کمی گلدار که رایحه ای بسیار مدرن، جذاب و زنانه دارد.

طراحی و فرمولاسیون این ادو پرفیوم توسط «دومینیک روپیون» (Dominique Ropion) انجام شد. با اولین نگاه به هپی اسپیریت متوجه شکل قلب مانند شیشه‌ی آن خواهید شد. این بطری برای خانم‌های رومانتیک و احساساتی بهترین هدیه به شمار می‌آید. در بطری به رنگ صورتی ملایم با سنگ‌های همرنگ خود تزیین شده است. با حجم کمی که هپی اسپیریت از فضای کیف دستی شما اشغال می‌کند، به راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید.

رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و شیرین، شاداب و بسیار دوست داشتنی تمشک و پرتقال آغاز می شود که حسی میوه ای و شاداب و آبدار در عطر ایجاد می کنند و رایحه ملایمی از مشک نیز شیرینی ضعیف و گرمای کمی به عطر اضافه می کند. با گذر زمان رایحه میوه ای و شاداب با قوی تر شدن مشک کمی شیرین تر می شود و حس ترش عطر از بین میرود و در این میان پس از اضافه شدن رایحه دوستن داشنی گل پیچ امین الدوله عطر حالتی میوه ای، شیرین، گلدار و بسیار ملایم و جذاب پیدا می کند.

  • رایحه اولیه : تمشک , نارنج

  • رایحه میانی : گل اوسمانتوس , پیچ امین الدوله

  •  رایحه پایه : چوب کشمیر , مشک , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط

عطر شوپارد هپی اسپیریت

ادکلن چوپارد هپی اسپیریت

چوپارد هپی اسپیریت

شوپارد هپی اسپیریت

Chopard Happy Spirit


 

  • ۹۶/۰۵/۳۱
  • عطر بازار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی