عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حدود 3 سال قبل "میس دیور"، یکی از تولیدات زنانه و بسیار قدیمی دیور تحت فشار شدیدی جهت تغییر فرمول از جانب اروپا و مقررات آن در زمینه چگونگی مصرف مواد خام عطرسازی قرار گرفت. در اثر این فشار و کنترل ها ، میس دیور و شنل نامبر فایو از زمره عطرهایی بودند که مجبور به تغییر فرمول و تغییر رایحه شدند. با توجه به قوانین اجرایی، میزان نرمال مصرف "خزه بلوط" در حدود 1-3% می باشد که در غیر این صورت می تواند امکان آلرژی زایی داشته باشد. نامبر فایو شنل و میس دیور از زمره محصولاتی بودند که پیش از به وجود آمدن چنین آئین نامه هایی عطرهای خود را سالها قبل تولید کرده بودند و اکنون و با توجه به قوانین ارائه شده مجبور بودند تغییر فرمول را در محصولات خود اعمال نمایند. 

اولین تاثیر گذاری بر این عطرها جدای از تغییر رایحه ، تغییر میزان ماندگاری رایحه بود چرا که "خزه بلوط" یکی از عوامل قدرتمندسازی ماندگاری در عطرها می باشد!

 

میدنایت پویزن و تغییر سایر رایحه ها:

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست  که علت دقیق حذف میدنایت چه بوده است اما باید به یکی از چند علت زیر باشد:

 

1- در دسترس نبودن مواد خام سابق (به علت گران شدن شدید یا هر محدودیت دیگر)

2- حذف برخی تک اسانس های کلیدی و مهم که مضر بوده اند یا تداخل ترکیب های مضر (به دلیل قوانین جدید) که موجب تغییرات شدید در رایحه می شده اند.

3- عدم سودرسانی محصول

 

 

 اما در خصوص تغییر فرمول رایحه های دیور یکی از مسائلی که مطرح می شود مبحث مالکیت فرمولهای عطرسازیست.

به نظر می رسد که مالکیت اصلی فرمول عطرهای دیور در دست خود این شرکت نبوده است ، بنابراین و با صرف کمترین هزینه دیور قصد دارد مالکیت آنها را به نام خود ثبت کند. پس تغییر فرمول، کم هزینه ترین و قانونی ترین راه برای رسیدن به این مالیکت است که دیور انتخاب کرده است. 

با این روش رایحه ها تا حدودی تغییر کرده اما غیر قابل مصرف نشده اند ، همچنین مالکیت نیز قابل انتقال شده است.

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰
نتالی لارسن که با ساخت ادکلن مردانه Lalique Encre Noir شهرت یافت، یکی از طراحانی ست که دیزاین بلک اوپیوم را بر عهده داشته است.

او که در ساخت لالیک و Autoportrait بسیار خوب ظاهر شده بود این بار و در Black Opium چندان قوی به نظر نمی رسد.

بلک اوپیوم بر خلاف تمامی تولیدات سابق خود که کاملاً حرفه ای ارائه شده بودند این بار بسیار معمول ظاهر شده است. رایحه ای شیرین و غلیظ برگرفته از وانیل و قهوه که در La Vie est Belle از لنکوم نیز دیده شده بود.



با نگاهی بر سوابق کاری خانم لارسن متوجه خواهید شد که نعنای هندی و وانیل به همراه کارامل، از ترکیبات مورد علاقه اوست چرا که عطر زنانه Wish از کمپانی شوپارد که در سال 99 تولید گردید با ساختاری این چنینی ارائه شد.



بلک اوپیوم رایحه ای معکوس


بلک اوپیوم با طعمی بسیار شیرین و غلیظ باز می شود. آنچه که در بلک اوپیوم شگفت آور است، رایحه ای سیاه و تیره از عمق آن است که به مشام می رسد. با نگاهی بر تصویر تبلیغاتی این عطر، ذهنیتی که در شما شکل خواهد گرفت، عطری دخترانه و سبک سر است اما این کاملاً خلاف آن چیزی ست که ایو سن لارن قصد دارد به شما بفهماند. سبک تیره و سنگین راک چیزیست که مد نظر این برند بوده است.

بنابراین شما با رایحه ای غلیظ ، سنگین، شیرین و با ته مایه ای سیاه و تلخ رو به رو هستید. قهوه در مدت کوتاهی به سرعت وارد عمل می شود و طعم تلخ خود را به وانیل می بخشد. در اینجا عطر قهوه بویی از این ترکیب را به شما باز نخواهد گرداند بلکه تلخی آن با وانیل می آمیزد تا تمی تلخ و شیرین یا شیرین و سوخته را به بلک اوپیوم القاء گرداند.

تغییرات بویایی در بلک چندان قوی و مشهود نیست و تا حدود 2 ساعت رایحه ای شیرین و سنگین و کاراملی را درک خواهید کرد. پس از گذر از این زمان و رسیدن به نت نهایی، عطری از گلها در بلک مشهود می گردد. عطری یاس مانند و عسلی- کرمی که طعمی شیرین و ضعیف در پس زمینه آن تلالو دارد نهایتِ آن چیزی ست که در نت پایانی بروز می کند و بر پوست شما باقی می ماند.



آنچه که در این عطر بسیار جالب به نظر می رسد، معکوس بودن رایحه می باشد. به زودی مقاله ای در ارتباط با هماهنگی شگفت آور رایحه ی بلک اوپیوم و تصویر تبلیغاتی خواهیم داشت که در بخش مقالات قرار داده خواهد شد.
  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطرهای سرد

این قبیل عطرها معمولاً بوی تمیزی، جوانی، و انرژی می دهند. درون مایه رایحه این قبیل عطرها بوی اقیانوس ها را در ذهن زنده می کند. در اسم چنین عطرهایی اغلب نام "آب " ، "یخ " ، "باران " ، و یا "خنک " به کار می رود و معمولاً در شیشه های آبی تولید شده و جعبه های بسته بندی آنها نیز به رنگ آبی انتخاب می شوند. خانواده این قبیل عطرها بیشتر برای خانم های فعال و ورزش دوست پیشنهاد می شود. از مشهورترین انواع این عطرها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
Issey Miyake L'Eau de Issey 
Bulgari Blu Notte 
Marc Jacobs Rain 
Giorgio Armani Acqua di Gio 
Davidoff Cool Wate

  • عطر بازار
  • ۰
  • ۰

عطرهای میوه ای

رایحه این نوع عطرها در لطافت و انرژی کمی شبیه به رایحه عطرهای خنک است با این تفاوت که قدری شیرینی نیز در آن احساس می شود. درون مایه اصلی این قبیل عطرها معمولاً دربردارنده رایحه مرکبات است مانند لیمو، پرتقال، و گریپ فرود. البته برخی از انواع عطرهایی که در این گروه جای می گیرند بوی سیب، انگور، گیلاس، هلو، و تمشک می دهند. خانم هایی که این قبیل بوها را دوست دارند معمولاً خوش بین و خوش مشرب بوده، و به راحتی می توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند. از جمله معروف ترین عطرهای میوه ای که این روزها از طرفدارهای زیادی برخوردار هستند عبارتند از: 
Fresh Sugar 
Acqua di Parma Colonia, 
L.A.M.B. by Gwen Stefani 
Cartier Eau de Cartier

  • عطر بازار