عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

  • ۰
  • ۰

حدود 3 سال قبل "میس دیور"، یکی از تولیدات زنانه و بسیار قدیمی دیور تحت فشار شدیدی جهت تغییر فرمول از جانب اروپا و مقررات آن در زمینه چگونگی مصرف مواد خام عطرسازی قرار گرفت. در اثر این فشار و کنترل ها ، میس دیور و شنل نامبر فایو از زمره عطرهایی بودند که مجبور به تغییر فرمول و تغییر رایحه شدند. با توجه به قوانین اجرایی، میزان نرمال مصرف "خزه بلوط" در حدود 1-3% می باشد که در غیر این صورت می تواند امکان آلرژی زایی داشته باشد. نامبر فایو شنل و میس دیور از زمره محصولاتی بودند که پیش از به وجود آمدن چنین آئین نامه هایی عطرهای خود را سالها قبل تولید کرده بودند و اکنون و با توجه به قوانین ارائه شده مجبور بودند تغییر فرمول را در محصولات خود اعمال نمایند. 

اولین تاثیر گذاری بر این عطرها جدای از تغییر رایحه ، تغییر میزان ماندگاری رایحه بود چرا که "خزه بلوط" یکی از عوامل قدرتمندسازی ماندگاری در عطرها می باشد!

 

میدنایت پویزن و تغییر سایر رایحه ها:

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست  که علت دقیق حذف میدنایت چه بوده است اما باید به یکی از چند علت زیر باشد:

 

1- در دسترس نبودن مواد خام سابق (به علت گران شدن شدید یا هر محدودیت دیگر)

2- حذف برخی تک اسانس های کلیدی و مهم که مضر بوده اند یا تداخل ترکیب های مضر (به دلیل قوانین جدید) که موجب تغییرات شدید در رایحه می شده اند.

3- عدم سودرسانی محصول

 

 

 اما در خصوص تغییر فرمول رایحه های دیور یکی از مسائلی که مطرح می شود مبحث مالکیت فرمولهای عطرسازیست.

به نظر می رسد که مالکیت اصلی فرمول عطرهای دیور در دست خود این شرکت نبوده است ، بنابراین و با صرف کمترین هزینه دیور قصد دارد مالکیت آنها را به نام خود ثبت کند. پس تغییر فرمول، کم هزینه ترین و قانونی ترین راه برای رسیدن به این مالیکت است که دیور انتخاب کرده است. 

با این روش رایحه ها تا حدودی تغییر کرده اما غیر قابل مصرف نشده اند ، همچنین مالکیت نیز قابل انتقال شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی