عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

  • ۰
  • ۰
نتالی لارسن که با ساخت ادکلن مردانه Lalique Encre Noir شهرت یافت، یکی از طراحانی ست که دیزاین بلک اوپیوم را بر عهده داشته است.

او که در ساخت لالیک و Autoportrait بسیار خوب ظاهر شده بود این بار و در Black Opium چندان قوی به نظر نمی رسد.

بلک اوپیوم بر خلاف تمامی تولیدات سابق خود که کاملاً حرفه ای ارائه شده بودند این بار بسیار معمول ظاهر شده است. رایحه ای شیرین و غلیظ برگرفته از وانیل و قهوه که در La Vie est Belle از لنکوم نیز دیده شده بود.



با نگاهی بر سوابق کاری خانم لارسن متوجه خواهید شد که نعنای هندی و وانیل به همراه کارامل، از ترکیبات مورد علاقه اوست چرا که عطر زنانه Wish از کمپانی شوپارد که در سال 99 تولید گردید با ساختاری این چنینی ارائه شد.



بلک اوپیوم رایحه ای معکوس


بلک اوپیوم با طعمی بسیار شیرین و غلیظ باز می شود. آنچه که در بلک اوپیوم شگفت آور است، رایحه ای سیاه و تیره از عمق آن است که به مشام می رسد. با نگاهی بر تصویر تبلیغاتی این عطر، ذهنیتی که در شما شکل خواهد گرفت، عطری دخترانه و سبک سر است اما این کاملاً خلاف آن چیزی ست که ایو سن لارن قصد دارد به شما بفهماند. سبک تیره و سنگین راک چیزیست که مد نظر این برند بوده است.

بنابراین شما با رایحه ای غلیظ ، سنگین، شیرین و با ته مایه ای سیاه و تلخ رو به رو هستید. قهوه در مدت کوتاهی به سرعت وارد عمل می شود و طعم تلخ خود را به وانیل می بخشد. در اینجا عطر قهوه بویی از این ترکیب را به شما باز نخواهد گرداند بلکه تلخی آن با وانیل می آمیزد تا تمی تلخ و شیرین یا شیرین و سوخته را به بلک اوپیوم القاء گرداند.

تغییرات بویایی در بلک چندان قوی و مشهود نیست و تا حدود 2 ساعت رایحه ای شیرین و سنگین و کاراملی را درک خواهید کرد. پس از گذر از این زمان و رسیدن به نت نهایی، عطری از گلها در بلک مشهود می گردد. عطری یاس مانند و عسلی- کرمی که طعمی شیرین و ضعیف در پس زمینه آن تلالو دارد نهایتِ آن چیزی ست که در نت پایانی بروز می کند و بر پوست شما باقی می ماند.



آنچه که در این عطر بسیار جالب به نظر می رسد، معکوس بودن رایحه می باشد. به زودی مقاله ای در ارتباط با هماهنگی شگفت آور رایحه ی بلک اوپیوم و تصویر تبلیغاتی خواهیم داشت که در بخش مقالات قرار داده خواهد شد.
  • ۹۴/۰۸/۱۱
  • عطر بازار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی