عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

  • ۰
  • ۰

 برند عطر ادکلن جوسی کوچرJuicy Couture اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن آمریکایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 19 عدد عطر و ادکلن باا برند  جوسی کاچر | Juicy Couture  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانیجوسی کاچر | Juicy Couture از دهه 1990 شروع به کار نموده  و از سال 2006 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است .عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید در پایان توضیحات مشاهده نمایید.

عطر جوسی کوتور-ادکلن Juicy Couture-جوسی کاچر برندی است توسط  Gele Nesh-Taylor و Pamela Skaist-Levy  تاسیس شده است. آنها هردو برای طراحی لباس های خوش دوختشان معروف بودند. جوسی کاچر دارای خط تولیدهای مختلفی است: Juicy Couture, Couture Couture, Juicy for Men, Juicy Kids و Doggy (ویژه حیوانات خانگی) در حال حاضر برند توسط کمپانی Liz Claiborn group اداره می شود و تولیداتش شامل عطر و ادکلن ، چرم، اکسسوری، کیفهای کتان، جواهرآلات، کفش، عینک دودی و… می باشد. Juicy Couture در سال 2006 اولین عطر خود را به بازار عطر و ادکلن روانه کرد این برند امریکاییست و تحت قیمومیت کمپانی مادر Elizabeth Arden می باشد.

لینکهای مرتبط:

عطر جوسی کوچر

ادکلن جوسی کوچر

قیمت عطر جوسی کوچر

خرید عطر جوسی کوچر

عطر Juicy Couture

ادکلن Juicy Couture

  • ۹۶/۰۴/۲۸
  • عطر بازار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی