عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن Katy Perryکتی پری اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن آمریکایی است.این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون تنها ۷ عدد عطر و ادکلن با برند کیتیی پری|Katy Perry  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است .کمپانی کیتی پری | Katy Perry از سال 2010 شروع به کار نموده  و از همان سال وارد  بازار عطر و ادکلن شدهه است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.

عطر کتی پری-ادکلن Katy Perry کاترین الیزابت هاتسون متولد 25 اکتبر 1984 معروف به کیتی پری (به دلیل اینکه روی سن  به او کتی پری می گویند)، یک خواننده، نویسنده ی شعر و موسیقی دان است.او متولد شده ی کالیفرنیا از پدر و مادری مذهبی است که با گوش دادن به موسیقی های مذهبی و آواز خواندن در کلیسا توانست رشد کند.
 
برند عطر و ادکلن کیتی پری یک برند تازه وارد در زمینه ی عطریات می باشد. عطر کیتی پری در همکاری با کمپانی های عطر سازی از جمله Laurent Le Guernecc ,Givaudan ساخته شد. کیتی پری در بازه زمانی 2010 تا 2014 دارای 4 محصول در کارنامه عطر و ادکلن خود می باشد.
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کتی پری

ادکلن کتی پری

قیمت عطر کتی پری

خرید عطر کتی پری

عطر Katy Perry

ادکلن Katy Perry

  • ۹۶/۰۴/۳۱
  • عطر بازار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی