عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن لاگوستLacoste اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از ۴۰ عدد عطر و ادکلن با برند لاگوست | Lacoste  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است. کمپانی لاگوست | Lacoste از سال 1933 شروع به کار نموده  و از سال 1984 وارد  بازار عطرر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
Rene Lacoste
تنیس باز مشهور فرانسوی در سال 19044 متولد شد. وی در دو زمینه ی تنیس و مد به شهرت دست یافته بودLacoste در مسابقات US Open در سالل 192777 با تیشرت ساخته خودش که از پارچه ای کشی و سبک بود در مسابقات  حاضر شد که این لباس قسمت اعظمی از گسترش مد دردنیای تنیس بشمار می رفت.

عطر لاگوست-ادکلن لاگوست-Lacoste در سال 1933 به همراه Andre Gillier مالک بزرگترین شرکت تولیدی پوشاک بافت در فرانسه، برند Lacoste را با تولید تیشرتهای تنیس و گلف افتتاح کرد. در یکی از جام های دیویس، آمریکن پرس، لاکوست را به  خاطر یک شرطبندی که در مورد کیفی از پوست سوسمار انجام شده بود،، تمساح نامید و اینگونه بود که سوسمار به لوگوی Lacoste تبدیل شدLacoste پس از موفقیت در تولید تیشرتهای ورزشی محصولاتی از قبیل ساعت، عینک آفتابی،، محصولات چرمی، کفش ورزشی، عطر و ادکلن و … را به تولیدات خود افزود.
لاگوست اولین عطرش Lacoste for Men را در سال 19844 به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد. پس از آن نیز انواع عطرهای زنانه و مردانه را با ظاهری اسپرت روانه بازار عطر وو ادکلن کرد. لاگوست عطرهایش را با همکاری عطر و ادکلن سازی  Procter & Gamble تولید می نماید.
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر لاگوست

ادکلن لاگوست

قیمت عطر لاگوست

خرید عطر لاگوست

 عطر Lacoste

ادکلن Lacoste

  • ۹۶/۰۵/۰۱
  • عطر بازار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی