عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

  • ۰
  • ۰

همانطور که گفتم من همسرم را ده سال پیش در نیویورک  برای یک مصاحبه شغلی ملاقات کردم. قبل از ساخت ادکلن، من برای طراحان لباسی چون «جیمی چو»،«سونیا رایکل» و «جان گالیانو» عطر تولید می‌کردم. من یک شرکت خیلی بزرگ با ششصد کارمند داشتم که در آنجا کارهای طراحی، ساخت و عرضه عطر را برای طراحان لباس انجام می‌دادیم. برندهایی مثل «ایجنت پُروکاتور»، «بالمن»، «تروساردی»، در مجموع ده برند اروپایی. یکی از این طراحان، جان گالیانو، از من خواست که کمپانی خودم رو در آمریکا افتتاح کنم. سیلوی همسرم آینده‌ام رو در مصاحبه شغلی آمریکا ملاقات کردم، مصاحبه بسیار موفقی بود و ما در طول مصاحبه انگلیسی صحبت می‌کردیم و من فکر می‌کردم که او آمریکایی است، اما در پایان مصاحبه به جای«goodbye»از کلمه« au revoir»استفاده کرد. از او پرسیدم که فرانسوی هستی؟ او با تعجب جواب داد معلومه که فرانسوی‌ام!!، و خیلی خوشحال  به نظر نمی‌رسید. با خودم فکر کردم که دیگر هیچ‌وقت او را نخواهم دید چون خیلی با عصبانیت به من نگاه می‌کرد. اما خوشبختانه با من تماس گرفت و شغل پیشنهادی من را در کمپانی پذیرفت. ما حدود یک سال در کمپانی سابقم با یکدیگر همکار بودیم. به دلایل متعددی تصمیم گرفتم که کمپانی را ترک کنم، چون کار کردن با طراحان لباس بسیار مشکل بود و من شغل فعلی‌ام را ترجیح می‌دهم، چون برای خلق یک محصول کاملا آزاد هستم. وقتی به سیلوی گفتم که قصد ترک شرکت را دارم، او به من گفت که نباید این کار را بکنی اگر تو بروی من هم خواهم رفت. او به من گفت که رویای من کار کردن برای تو نبود، بلکه رویایم این است که یک مزون پرفیوم داشته باشم. من به سیلوی گفتم که فکر بسیار عالی اما مشکلی است، همانجا بمان تا من به نیویورک بیایم، چون کار من در فرانسه بود و سیلوی در نیویورک ساکن بود. در دیدار نیویورک او از ایده‌هایش برایم گفت، از اینکه می‌خواهد ادکلنی تولید کند که بوی آن تمام روز ماندگار باشد. سیلوی به من گفت که ادکلن را بسیار دوست دارد اما بوی آن ماندگار نیست، و اینکه به پرفیوم علاقه‌ای ندارد چون بوی آن کمی زنانه و بسیار شدید است. همانجا بود که به او گفتم تو باید با من ازدواج کنی. او گفت، شاید، من اصلا انتظار چنین برخوردی را نداشتم و از همان روزها بود که ما آتلیه کلون را تاسیس کردیم. اسم آتلیه را انتخاب کردیم، چون آتلیه یک ورک شاپ است و کارها ماشینی نیست و کار دست است و عشق و علاقه واقعی وجود دارد. تمام چیزی که در آتلیه کلون خلق می‌کنیم حاصل همین عشق و علاقه است و تمام تصمیم‌گیری‌ها درباره عطر، طراحی جدید و حتی عکس‌برداری از آن حاصل فکر دو نفره است.

برند عطر ادکلن آتلیه کلون در ایران با امین حیایی و نیلوفر خوشخلق

برند عطر ادکلن آتلیه کلون در ایران با امین حیایی و نیلوفر خوشخلق

محصولات شما در سایت اینترنتی و فروشگاه‌های «سفورا» هم به فروش می‌رسد،شاید بدانید که سفورا قرار است به زودی به ایران هم بیاید، آیا محصولات خود را از این طریق عرضه می‌کنید؟ کمی در رابطه نحوه عرضه محصولات خود بیشتر توضیح بدهید.
بله. «سفورا» گروهی است که در فرانسه تشکیل شد اما سیر صعودی تکامل آن در ایالات متحده رخ داد. آنها در آمریکا به بزرگ‌ترین و پیشگام خرده‌فروشی محصولات آرایشی برای خانم‌های جوان با قومیت‌ها و نژادهای مختلف تبدیل شدند. آنها اولین فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند که یک طیف بین‌المللی را پوشش می‌دهند و من به این دیدگاه علاقه‌مند هستم. ما سه سال پیش فعالیت مشترک خود را با سفورا آغاز کردیم و امروزه یکی از برندهای برتر آنها در زمینه عطر لوکس هستیم. ما از این طریق به مشتریان ایالات متحده خود که به محصولات طراحان لباس چون گوچی و دولچه و گابانا علاقه‌مند و عادت کرده بودند نشان دادیم که عطرسازی یک هنر است. و لزومی ندارد که شما عطر خود را از یک طراح لباس که برای آنها عطر سازی یک تجارت ثانویه است تهیه کنید. در بسیاری مواقع عطرسازی برای برندهای لباس حتی اولویت دوم هم نیست و واقعا بی اهمیت است. اما فعالیت ما تنها تولید عطر است، این تمام کاری است که ما انجام می‌دهیم با شور و علاقه و بهترین مواد، در بسیار ی موارد خلق یک رایحه سه تا پنج سال زمان می‌برد و این زیبایی عطرسازی است و اصلا به نام یک برند لباس احتیاجی ندارد. ما از طریق سفورا محصولات خود را در پانزده کشور جهان عرضه می‌کنیم و قصد ما آموزش و شناساندن زیبایی عطر به سراسر جهان بدون استفاده از نام‌های دنیای فشن است و چون شما در «مدآنلاین» در رابطه با دنیای مد و لباس می‌نویسد برای من اهمیت داشت که تفاوت‌ها را مشخص کنم.  این موضوع که چرا برندهای لباس عطر تولید می‌کنند واقعا برای من روشن نیست، اینکه آیا به تولید عطر علاقه دارند یا جنبه تبلیغاتی و پول دارد برای من روشن نیست، فکر می‌کنم که انگیزه درستی پشت این موضوع نیست. مثل این است که شما یک برند نوشیدنی گوچی داشته باشید که کاملا مضحک است، این موضوع برای عطر در دنیای پوشاک رخ داده است چرا؟ چون افرادی مثل آقای ایو سن لورن یا آقای دیور ایده خلق عطر را در سر داشتند و از این راه به موفقیت رسیدند. ما با محصول خود می‌خواهیم به دنیا بگوییم که عطرهایی زیبایی وجود دارد که کار طراحان لباس نیست و حتی بهتر از آنهاست چون با عشق واقعی خلق شده است. آتلیه کلون یک مزون پرفیوم است که تنها با عشق واقعی به عطرسازی رایحه خلق می‌کند. محبوبیت مزون‌های تخصصی پرفیوم دوباره افزایش پیدا کرده است، برندهایی تخصصی نظیر «کرید» یا «گرلن»و ما که یک مزون پرفیوم جدید هستیم که همین راه را ادامه می‌دهیم.

نگاه شما به عطر و عطرسازی خیلی شخصی است و دوست دارید که این شخصی بودن را با مشتریان نیز به اشتراک بگذارید. درباره سرویس جدید «آتلیه کولن» صحبت کنید.
قبل از پاسخ به سوال شما باید بگویم خوشحالم که در وضعی با هم گفت وگو کردیم که تمامی محصولات در دسترس ماست و از این طریق می‌توان بهتر دنیای عطر سازی ما را کشف کرد. حک کردن نام مشتریان بر روی پوشش چرمی عطرهای مسافرتی سرویس جدید آتلیه کولن است و ما این خدمت را در بیش از پنجاه نمایندگی در سراسر جهان نظیر، پاریس، نیویورک وهنگ کنگ انجام می‌دهیم و این سرویس را در هفت تا ده نمایندگی در ایران نیز ارائه خواهیم داد. این کار سه سال پیش آغاز کردیم با دستگاهی بسیار بزرگ‌تر از این و خوبی این دستگاه‌ها این است که بدون صدا و ایجاد بو برخلاف حکاکی بر روی شیشه در کمتر از دو دقیقه نام مشتری بر روی پوشش چرمی حک می‌شود. مشتریان ما به این سرویس بسیار علاقه دارند چون اصلا معطلی ندارد. این سرویس اینقدر مورد توجه قرار گرفت که حتی افرادی از برند شانل و دیور به بوتیک من آمدند تا ببینند که ما این کار را چگونه انجام می‌دهیم.


 

  • ۹۶/۰۶/۱۲
  • عطر بازار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی