عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن کارون لئو اینتنس-Carven L`Eau Intense عطری است خنک و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارون لئو اینتنسCarven L`Eau Intense عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن کارون لئو اینتنس-Carven L`Eau Intense

 عطر ادکلن کارون لئو اینتنس-Carven L`Eau Intense،محصول کشور فرانسه است که توسط جروم دی مارینو Jerome Di Marino و فرانسیس کورکجان Francis Kurkdjian طراحی و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.این عطر در راستای عطر های چوبی قرار می گیرد.رایحه ای چوبی و ملایم و تلخ عطر کارون لئو اینتنس را به انتخابی مناسب برای آقایان شیک پوش و جذاب تبدیل کرده است.پس از اسپری کردن روی پوست بوی نعناع، گریپ‌فروت و لیموی ایتالیایی را استشمام خواهید کرد. در ادامه نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از برگ درخت توس، اسطوخودوس، زنجبیل و هل تشکیل‌شده‌اند. نت‌های پایانی از چوب سدر و عنبر ساخته‌شده‌اند.بطری Carven L`Eau Intense طرحی مینیمال و ساده دارد. روی شیشه‌ی سفید رنگ این عطر نشان کارون و نام L`Eau Intense با رنگ مشکی دیده می‌شود. درپوش فلزی بطری طرحی استوانه‌ای دارد. این درپوش نقره‌ای‌رنگ درخشش خوبی در نور دارد.فروشگاه اینترنتی لیلیوم از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه کارون لئو اینتنس دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش , گریپ فروت , نعناع
    رایحه میانی : اسطوخودوس , زنجبیل , هل , چوب درخت قان
    رایحه پایه : کهربا , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کارون لئو اینتنس

ادکلن کارون لئو اینتنس

کارون لئو اینتنس          

Carven L`Eau Intense


  • ۹۷/۰۲/۲۹
  • عطر بازار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی