عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن نیناریچی لا تنتیشن د نینا-Nina Ricci La Tentation de Nina عطری است شیرین و ملایم.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن نیناریچی لا تنتیشن د نیناNina Ricci La Tentation de Nina عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن نیناریچی لا تنتیشن د نینا-Nina Ricci La Tentation de Nina

عطر ادکلن نیناریچی لا تنتیشن د نینا-Nina Ricci La Tentation de Nina،که از روی ورژن اصلی عطر نینا طراحی شد، همکاری مشترکی بین عطر سازان معروف به نام های Olivier Cresp و Vincent Lemains بود. آن ها سال های زیادی بر روی عطریات مختلف و خلق رایحه های دوست داشتنی و وسوسه انگیزی که شما دلتان می خواهد آن را بخورید، تلاش کردند و سرانجام موفق به طراحی لاینی از ماکارونز به نام نینا شدند.این عطر ترکیبی از احساسات و مزه ها می باشد و محصولی کامل، بی نقص و بی نهایت پیشرفته ای از نینا ریچی است. این عطر شیرینی لایت و کمی دارد که در لا به لای ماکارنز های به کار رفته در ترکیباتش غوطه ور شده. عطر لا تنتیشن د نینا محصول گلی و میوه ای با رایحه ی لطیفی از مربای رازبری، همراه قطراتی از لیمو و گل رز بلغاری می باشد که با ترکیبی از بادام اکسیر بی نظیری را تشکیل می دهند.ادکلن لا تنتیشن دنینا در ابتدا با رایحه ی برگامون آغاز می شود در نت میانی به رایحه ی نان بادامی، لیمو و بادام درختی می رسد و در انتها به رایحه ی وانیل ، مشک و چوب صندل ختم می شود.

  • رایحه اولیه : برگاموت ، ترنج
    رایحه میانی : تمشک ، لیمو ترش ، رز ، بادام
    رایحه پایه : رز ، وانیل ، چوب صندل سفید

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر نیناریچی لا تنتیشن د نینا

ادکلن نیناریچی لا تنتیشن د نینا

نیناریچی لا تنتیشن د نینا

Nina Ricci La Tentation de Nina

  • ۹۷/۰۲/۳۱
  • عطر بازار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی