عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم

عطر-ادکلن -عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن

  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا-Giorgio Armani Acqua di Gio Essenza عطری است خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شدعطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا-Giorgio Armani Acqua di Gio Essenza عطری است مردانه و خاص.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا-Giorgio Armani Acqua di Gio Essenza 180 ml

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا-Giorgio Armani Acqua di Gio Essenza، توسط شخصی به نام Alberto Morillas با رایحه ای لطیف ، فریبنده ، دلنشین و جادویی که بیشتر بر روی نت های چوبی و عنبر تمرکز دارد تا نت های دریایی خلق شد . بهترین زمان مصرف از آن فصول گرم سال می باشد . بطری این عطر بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. روی بطری نام Acqua di Gio Essenza و نشان تجاری آرمانی را مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری به رنگ طلایی است و به‌خوبی از روی شیشه‌ی شفاف آن دیده می‌شود. درپوش بطری با رنگ نقره‌ای و شکل استوانه‌ای‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. به‌محض اولین اسپری از Acqua di Gio Essenza روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج، گریپ‌فروت و آب دریا خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و اقیانوسی انرژی و شادی را در شما بیشتر می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و به‌آرامی جایگزین نت‌های آغازی می‌شوند. این نت‌ها از گل یاسمین، ریحان و مریم گلی ساخته می‌شوند. پس از استشمام این نت‌ها آرامش و انرژی مثبت بالایی خواهید داشت. در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از مشک، گیاهان دریایی، عنبر، چوب سدر، گیاه پاتچولی، فلفل و علف وتیور ساخته می‌شوند. بوی این ترکیب چوبی و شیرین، هیجان و اعتمادبه‌نفس را به شما هدیه می‌کند.

  • رایحه اولیه : ترنج ، گریپ فوروت ، آب

رایحه میانی : گل یاس ، نت های گلی ، ریحان ، مریم گلی
رایحه پایه : مشک ، مریم گلی ، خس خس ، شاهبوی ، سدر ، نعناع هندی ، فلفل سیاه ، عنبر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا

ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا

جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا

Giorgio Armani Acqua di Gio Essenza

  • ۹۷/۰۳/۳۱
  • عطر بازار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی